swirya

Hej

kategori: Kost och Hälsa
 
God dag! Styrkepass check. Utrustningen jag använder mig av är allt som finns på bilden. Svårare än så är det inte :). Pucko hjälpte till lite som ni ser ;). Nu blir det uteritt med Enis :).



Postat av: Ida Nilsson
Datum: 2013-01-05 Klockan: 14:28:08 | Kika in här: http://idacnilssons.blogg.se/

Tänk vad bra om man kunde nöjda sig med så få redskap och haft större fantasi! Då hade det garanterat inte varit lika dyrt att träna varje månad ;)

Svar: Ja eller hur! Det finns så mycket övningar man kan göra med sin kropp än vad man tror :).
Wilma None




Postat av: JUNITJEJ
Datum: 2013-01-05 Klockan: 14:47:17 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

Heja dig!

Svar: Tack :D
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2013-01-05 Klockan: 16:23:24 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Så gulligt :-)

Svar: hihi ja hon är så go :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin