swirya

Kamerautrustning

kategori: Allmänt
 
Fotar numera min sony a65 ♥
 
 
Sony a390.

Sony 50 mm och Sigma 18 - 200 mm.
 
Sigma 70 - 300 mm.
[Bilderna är framgooglade.] 
Har även annan utrustning som skyddsfilter, självutlösare, minnerskort, kameraväska och stativ. 



Postat av: Ellen
Datum: 2012-11-15 Klockan: 22:38:11 | Kika in här: http://www.lilomilo.blogg.se

jag har också sigma 70-300mm, bra objektiv :)

Svar: Yes :D.
Wilma None




Postat av: Vendela
Datum: 2012-11-18 Klockan: 21:03:48 |

hej jättebra blogg, med fantastisk bilder! :D men hur gör du för att få så bra bilder? jag har en Canon EOS 550D
EFS 18.55mm och ett till objektiv 75-300mm, egentligen har jag ingen aning om vad dem sifrorna betyder men endå :D tacksam för svar!

Svar: Tack snälla :).Man tränar, tränar och tränar på att utvecklas som fotograf. Kamera spelar inte ofta någon stor roll. Självklart finns det dem med bättre kvalitéer men oftast beror det mycket på den som håller i kameran.

Siffrorna innebär hur stort objektivet är, det vill säga hur mycket du kan zoma :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin