swirya

New year.

kategori: Allmänt
Vill önska er alla ett gott nytt år! Mitt 2013 har vart bra, har haft lite upsidedowns men sommaren var så sjukt jävla BRA! Bästa sommaren i mitt liv!!! Detta året har tränat som en aldrig förr. Scrollade bak i bloggen igår och läste om mina nyårslöften. (Läs inlägget här.) Jag kan med stolhet skriva att jag klarat mitt allra första nyårslöfte i livet!!!! SCORE. Att träna regelbundet under hela året. Helt gaaalet vad jag sprang i början av året. Heeeela tiden. Haha. Kunde springa milen flera dagar och dessutom började jag träna när jag var skadad. Sinnes. Visst att jag haft något uppehåll ibland, men har ändå kommit tillbaka. På sommaren blev det lite latsida men höll ändå igång när jag jobbade så mycket som jag gjorde. Sedan började jag gymma i juli månad vilket jag aldrig kommer ångra. Fy fan vad grym jag är om man får säga så!? 
 
Plus för 2013.
+ Såg självaste JUSTIN BIEBER i globen.
+ Hade en sjukt bra sommar. 
+ Sommarjobbade dubbelt. 
+ Firade den bästa midsommaren ever.
+ Blev 18 ÅÅRR. 
+ Tog KÖRKORT.
+ Festade som aldrig förr. 
+ Blev kär!! o.m.g. (skrev jag just det?) 
+ Levt på snapchat, min bästa vän. 
+ Tränat som fan. 
+ Haft en pigg och frisk underbar häst heeeela året. 
+ Blev bjuden på konsert med The Janoskians utav mina älskade kk:s.
 
Ska nog inte förstöra detta ljusa och fina inlägget men mådde väldigt dåligt till slutet av året. Hade det så jävla tufft ibland, något som jag fortfarande jobbar på, varje dag. Och det är bättre, det blir bättre! Hold on, pain ends. 
 
HA ETT JÄVLA GOTT NYTT ÅR! (förlåt för jag svär så mycket) men fan, ha det. Vågat utmana er själva. Gör något galet. VÅGA SÄGA JAAA! Tack för detta året alla läsare, hoppas vi ses nästa år :) ♥. All styrka till er! 
 
Mina nyårsnaglar ikväll. Nagellacket kommer från gina, hihi. 
 



Postat av: mellemuuuuus
Datum: 2013-12-31 Klockan: 23:14:38 |

GOTT NYTT ÅR WILMIZ, 2014 blir ännu bättre!!! :D KRAM från en trogen bloggläsare ;D

Svar: Taaaack detsamma mellsson :). aaaaw <33
Wilma None




Postat av: Isabella Berger - Fotografi
Datum: 2014-01-01 Klockan: 19:11:03 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Har försökt börja träna hur många gånger som helst, men orkar verkligen inte och sedan behöver jag inte heller. Det enda jag hade velat träna är väl konditionen men det gör jag mycket i stallet, går massor med promenader med hästen haha :p

Svar: Men det är ju awesome :D.
Wilma None




Postat av: Carina
Datum: 2014-01-11 Klockan: 20:34:30 | Kika in här: http://carinakl.blogg.se

Så fina naglar! :)

Svar: Tack snäll du :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin