swirya

Mina nyårslöften

kategori: Allmänt
Brukar inte sätta upp mål eller löften inför åren som kommer, men iår så testar vi och ser vad året har att erbjuda. Mina löften är att jag ska börja träna. Inte för att jag måste, utan för att jag vill. Jag ska börja bli mer impulsiv och social. Börja umgås mer med människor. Sen ska jag sluta äta allt jag ser. Försöka utveckla måltiderna sundare istället för att småäta massa hela tiden.
 
På hästfronten tycker jag att inget behövs förändras. Toses träning går bra och jag ser inga problem med det. Har heller inga mål för honom eller oss tillsammans. Vi utvecklas i ridning med tiden vilket vi pysslar mest med nu. Eller jo, juste en sak är att jag ska börja träna Flame. Var väldigt länge sen jag gjorde det så det ser jag fram emot. 
 
Bloggmässigt så tänker jag inte anpassa mig och uppdatera bloggen fem gånger om dagen sju dagar i veckan. Jag bloggar när jag vill och när jag tycker det är kul och intressant. När jag blir inspirerad. Vill ni fortsätta följa mig så blir jag jättevarm i hjärtat. 
 
I skolan så ska jag inte ha för höga förväntningar så tänker inte ha några krav på mig där. Lärt mig att man inte ska förvänta sig något alls om resultat blir sämre än väntat. Då blir det tungt. Men nu är det ett nytt åt, nya möjligheter. Nu kör vi!
 
 
 
 
 



Postat av: MelindaOchFaanny
Datum: 2013-01-02 Klockan: 17:17:25 |

Kan inte du lägga ut en video när du rider western? :)

Svar: Inte som det är just nu eftersom han inte riktigt är i full gång. Men när han är i form kanske jag kan filma lite :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin