swirya

My LA trip.

kategori: Foton
Hej på er! Var länge sen jag var inne på bloggen. Scrollade lite på sidan och hittade ett inlägg jag skrev i augusti där stod att en större resa förhoppningsvis var möjlig under 2016, och givetvis blev det så. Det var rätt spontant bokat faktiskt. Min äldsta syster Elvira pluggade i Hollywood, California för stunden så jag och min andra syster Olivia tog tillfället och drog dit. Den 16 oktober bar det av varken jag eller Olivia har vart i Amerika tidigare och det vart ju helt a-m-a-z-i-n-g. Alltså dit åker jag gärna igen. Hade en helt fantastisk resa alltså. Speciellt när man fått umgås med sina underbara sestras. ♥ Vi hade det helt fantastiskt med sol, bad, god mat (bästa veganutbudet), fest, chill, träning och upplevelser. Bästa resan i livet, so far! FY vad man saknar det nu när man blickar tillbaka. 
 
Här kommer fetaste bildbomben (tog såå lång tid att göra detta inlägget, haha) 
 
Att vakna upp till detta 

Startade första morgondagen med våfflor som ser betydligt godare ut än dom var, haha.

Poolhäng. 

Matmarknad i Culver City. 
Käkade vegansk indisk mat. Så sjukt gott!

Culver City Park. 

Käkade på Fala Bar i Venice. Bästa hamburgaren någonsin, gjord av quinoa. 

Fantastiska Venice Beach. 

Amerikansk vegans pizza. 
Innan en utekväll i Hollywood. 

Poolhäng. 

Hemmagjord vegansk pizza. Sjukt gott!

Klätterpass i Rynon Canyon Park en molning förmiddag. Samma park som Hollywoodskylten finns och som också är en sjukt stor hundpark.
Halloween. 

Lyckan att få testa B&J's nya non-dairy glass som inte kommit till Sverige 

Käkade Tacos på Trejo's Tacos och drack seriöst världens godaste strawberry lemonade 

Besteg bergen där Amerikanska flaggan befann sig i toppen. Turist, javisst. Sjukt bra backar var det i vilket fall.
Burgare by Olivia.
Hemmalagad tacopaj. 

Käkade "Bowls" och drack strawberry lemonade på restaurang Sage i Venice
En annan dag i Venice. 

Underbart god mat från Veganhouse som bjöd på sjuka matupplevelser. Godaste kakan i mitt liv!
Bästa sestras. 
Åkte sammanlagt 4 timmar för veganska donuts hos Donut Friend. Helt klart värt.
The Perch, Downtown LA. 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin