swirya

Our Londin Trip II.

kategori: Videos
Heej kompisar! I slutet av juli var vi iväg till London igen, jag, Lusen och Mika. Älskar verkligen London. Var där i höstas med Lusen vilket också vart helt fantastikt. Favoritstället denna gången var lätt Camden. Så himla mysigt! Önskar vi vart där längre. Också min första resa som vegan vilket gick kanon trots att jag vart lite nervös inför det. Åt på två veganska restauranger och en av dem var riktigt bra. 
 
Självklart blev det en video till our London trip II. Pratar inte så mycket i denna som förra videon, Vet inte om ni sätt den föresten? Blev problem med upphovsrätten med musiken så den kanske inte ligger tillgänglig. Anyway. Låter sjukt ointresserad och kanske till och med dryg i videon, men tror det är för att man är så ovan att gå och snacka öppet med sin mobil, haha. Hade en riktigt mysig och trevlig resa. Har dock fler grejer jag vill uppleva i London så kommer nog resa dit snart igen :). Blir nog troligtvis inte nästa resa. Har lite större planer som jag hoppas blir möjligt. Hade vart så nice. Well, well, häng med och kolla hur vi hade det i London här nedan :). Hoppas allt är bra med er!!!!!
 
Filmar med min mobil som är en Samsung S5, tycker den är helt ok faktiskt :). 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin