swirya

Qomut - Jönköping. [Pride]

kategori: Porträtt
 
 
 



Postat av: Sabina
Datum: 2015-05-24 Klockan: 00:29:49 | Kika in här: http://isbitarna.se

Kuuul! Hade missat att du börjat blogga :D Härlig att ha lämnat boet! Vi får ta och ses snart tycker jag, du bor ju jättenära mig nu så tycker du får komma och hälsa på mig och hästarna, kan vi rida ihop :D

Svar: Jaa det är asnice :D. Alltså jag bloggar ibland men har inte fått något flow i det riktigt. Tappat allt med att läsa bloggar också så läser inga alls :(. Men läste att du flyttat, vart för någonstans :D? Jaaa jag kan komma och plåta i veckan om du vill, typ onsdag (imon)/torsdag/fredag om du kan något? Är sjukskriven och brutit foten så gör inte så mycket just nu. Inte fotat något seriöst på hur länge som helst heller så du får inte förvänta dig för mycket haha😂. Kan dock inte gå så långt men kan röra mig iaf så hör av dig😆. Vill se din lilla mini och kongur har ju blivit skitsnygg!!! och silverpärlan såklart😊
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin