swirya

Världens lataste lördag.

kategori: Allmänt
Heej! Så himla lat idag. Känns som jag inte gjort ett skit. Mest legat och degat och spammat folk på snapchat, haha ;). Meen lite nytta har jag faktiskt gjort. Tömt släpkärran från dem sista grejerna från syrrans lägenhet, så papps lämnade tillbaka den sådär en vecka sent, aja :). Faktiskt var lite upptagen med att jobba nästan varje dag om man bortser från latheten då :))))). Haha jag suger. 
 
Meen faktiskt köttat sönder på gymmet idag. Körde 30 minuters kondition och en massa styrka idag. Mina ben höll på att avlida, kunde inte riktigt gå ett tag men det har gått över nu, tack och lov för det ;). Sen har jag rakat benen efter typ två månader. Tagit hand om huden, håret och naglarna lite extra, Behöver man ibland :). Meen nu ska jag och städa för femtioelftehundrade gången. Kaaoz!  
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin