swirya

Update.

kategori: Allmänt
Hello friendzzz! (Skrev dethär i söndag eftermiddag). Var dödstrött idag efter workie så slängde mig i sängen lika snabbt som jag kom hem. Höll på att börja lipa över en semla i affären. Haha stod huuur länge som helst och bråkade med hjärnkontoret om jag skulle köpa en eller inte. Men har bestämt sockerfri helg och tre dagar ska jag väl klara så gick sorgset därifrån efter en lååång stunds velande, haha. Mitt sötsug alltså, inte kul, sitter dock endast i huvudet då mina största cravings försvunnit för ganska länge sedan. xD.. Sund kost hjälper verkligen på den fronten :). Men mitt hjärkontor har inte alla unicorns hemma ibland så blir sjuk beslutsångest. 
 
Skönt att helgen är över. Var verkligen jättetrött idag så skönt att få komma hem och sova, ta en dusch och dress up a little. Just nu väntar jag på att en kille ska komma hem med AGY (min bil;)) som han lagat backspegeln på efter att jag crashade den i garageporten en stressig dag, haha. mina skillz går inte beskriva! Update: AGY är fixad :'D. Han fixade massa andra grejer (som jag bara kunnat drömma om) på den för ett jättebilligt pris så är verkligen överlycklig just nu. Så nu är den nystädad, nylagad och nytvättad. Den gläänser så fint och jag är sååå glad! 
 
Igår så blev en omgång med hårfärg igen i hopp om att få bort mina orangea toner. Det är dock svårt säger lus då jag färgat mörkt så många gånger tidigare, men tycker att det är mycket jämnare nu och lite ljusare så det är nice. Haft utväxt, sen oranget mittenparti och ljusa toppar typ, haha. Fancy ;). Meeen, ska ta och laga lite käk nu och sen iväg till Lus faktiskt så ska vi plåta lite självportätt lite senare :). 
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin