swirya

Ullared.

kategori: Allmänt
Heej! Sorry för jag vart så lat och inte orkat uppdatera på x antal timmar. Igår var det en uteritt med Z vilket gick fint. Sedan storhandlade jag lite mat, eller ja, blev inte överdrivet mycket, men pengar kostade det, usch vad mat kostar mycket, haha. Bara jag som tycker detta? Fick typ ångest. Men käkar massa nu under dieten så det går på en del. Men det kan det vara värt hoppas jag. Jag fortsätter dieten (tjoho staystrong) och har finally tagit tummen ur och uppgraderat mig lite och bytt schema. Tragglat och käkat samma mat för alldeles för länge nu så det var på tiden. Tycker för övrigt inte att det är jobbigt att gå på diet längre, det känns så naturligt eftersom det blivit min vardag. Självklart är det jobbigt imellanåt meen överlag går det kanon!
 
Tillbaka till rubriken. Idag har jag vart i Ullared :D..Tjoho! Gillar verkligen det stället, mest för att dem har i princip allt och över lag bra baspriser på basicgrejer. Det var en heeel del som fick hänga med mig hem så nu var konton tömt. Åååh jag är såå exalterad. Ska bli såå kul att inreda och fixa. Köpte allt från lampor och handdukar till rengöringsmedel och shotglas.
 
Stannade till vid en annan butik som heter Smålänningen där jag råkade köpa med mig ännu mer grejer. Oops! Haha kommer inte ha någon bra karma då kassörskan missade att slå in en lampa jag köpte och jag noterade detta nyfiket under hela köpet. #fail. Haha så elak är jag. Men vafan, lite ful får man vara ibland. Det var i vilket fall en sjukt fet lampa. Älskar den. Bara köpt feta lampor. Ni ska få se när tiden är inne :D. Utöver allt detta så fick jag som grädde på moset (håll för ögonen klenisar) mens...På Ullared. Vilken perfekt tajming. Tack livet :).
 
Sist men inte minst var jag ute på ett 6 kms löp framåt kvällen vilket gick sjukt dåligt. Hade en riktigt bra feeling och kände mig så himla energisk, men efter en kilometer blev att bara jobbigare och jobbigare. Haft lite svårt att andas igår och det kom tillbaka nu under löpet. Hjärtat pumpar helt oregenbundet känns det som, men vet inte riktigt. Kanske bara sitter i huvudet, haha. Vilken roman. Guldstjärna för er som orkade läsa! Haft en supertrevlig dag och min säng är fuuuull med bröte och mitt golv likaså. Har lite att göra. God natt på er, hehe :). 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin