swirya

Smoothie.

kategori: Allmänt
God dag! Suttit och fixat lite med lägenheten nu under morgonen. Massa saker som ska ordnas som jag skjutet upp. Irriterande när folk inte svarar inte telefon heller så en del kvar att göra ändå. Bland annat teckna nätverk och hemförsäkring med mera. Såå inget städande ännu idag, hehe. So lazy ;). 
 
Meen ska dela med mig av dagens smoothie. Äter det i princip varje dag, så himla gott. Tidigare när jag gjorde massa smoothies och blev länkad på blogg.se's framsida, do you remember ;)?. I vilket fall, gjorde då alltid på glass och juice osv. Idag gör jag smoothies på fettsnål kesella, frysta bär, spenat, morötter, apelsin osv. Så vill du få en lite hälsosammare drink, skippa glassen, juicen, grädden, choklad osv. Dagens består utav spenat, apelsin, banan, jordgubbar, kiwi och kesella. Perfekt! Rekommenderar starkt!
 
 
 
 



Postat av: Ida - foto & häst
Datum: 2015-03-20 Klockan: 18:55:36 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se/

omg ser fantastiskt gott ut och sååå proffsiga bilder!! :'D

Svar: Jaa det är verkligen bäst :D. Tack så mycket :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin