swirya

New phone.

kategori: Allmänt
Hej! Hur kunde jag missa att blogga årets mest soliga dag? För det måste vart igår, helt underbart! Vårkänslorna är här, finally :D. Min mobil anlände igår så livet är inte lika komplicerat längre, haha ;). En samsung galaxy S5 blev det. Den är huuur stor som helst, huuuge verkligen. Sick. Well well, happy anyway :D. 
 
Har jobbat en del så inte hunnit med riktigt, samma gamla visa, right? Yas I know. Jobbar hela helgen också så det är bara på ett igen, haha :). Är tyvärr sjukt omotiverad idag. Varför ska det vara såhär? Bara legat i soffan hela dagen och inte gjort ett skit. Förstår mig inte på detta. Ingen pepp till att träna eller att hitta på något. Fightas med mitt sockersug som fan just nu och fick reda på att jag gått på kostschema en vecka mer än räknat. Alltså klarat hela fem efter helgen och inte fyra veckor. Förtjänar en applåd, tack mvh :). Ska ta och röja upp i mitt rum faktiskt och på så sätt finna lite inspirationen av att fräsha upp det lite. Kan ni för övrigt se min fina telefon som ligger och speglar sig :')?
 
 



Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]
Datum: 2015-03-07 Klockan: 11:39:14 | Kika in här: http://spontan.blogg.se

Åh så härligt med sol :)

Svar: Jaaa helt underbart <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin