swirya

Någon jag saknar.

kategori: Flame

Alltså saknar denna individen så himla mycket.♥ ♥  Det vi hade tillsammans. Saknar hennes underbara ägare som delade samma tankar kring hästhantering som jag. Fick alltid fria tyglar med allt som handlade om flamman. Hon var nästan som Tose, som min egna, hihi :). Hon är verkligen min drömhäst. En riktigt Wilmahäst. Hade hon vart några år yngre hade jag säkerligen stått som fodervärd på henne idag. Ååh tycker så mycket om denna häst, ni anar inte. Alla egenskaper jag vill ha hos en häst och så har hon så himla fin personlighet. Måste komma och hälsa på henne hos sin ägare, typ nu.. Kameran måste få hänga med då också :'). 
 
Saknar att hoppa, träna, vara i form, busa, tävla (vilket var måånga år sedan), Kanske blir hästägare? Hade inte vart fel. Är säker på att jag kommer att bli det i framtiden. Ingen som behöver bli av med en häst för träning en längre period :'D? *Räcker upp en hand*
 
 
 



Postat av: Angelica
Datum: 2015-03-01 Klockan: 18:24:49 | Kika in här: http://angelchanelle.blogg.se

Vilken otroligt vacker dam!

Svar: Ja det är hon verkligen <3
Wilma None




Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2015-03-01 Klockan: 21:20:44 | Kika in här: http://idanilssonphoto.se

Åhhhhh finisar :'DDDD

Svar: Taack <3
Wilma None




Postat av: Sara Navjord
Datum: 2015-03-01 Klockan: 22:31:23 | Kika in här: http://saranavjord.se/

Jätte vackra bilder :)

Svar: Tack så mycket Sara :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin