swirya

My love to chingchong is endless.

kategori: Porträtt
Good kväääll! Nyss kommit hem från denna snygga brud här nedan ↓ tillsammans med Miss Mikey. Blev lite spontant köp av kinamat. #sorrydiet. Omg vad jag älskar chinhong, helt sjukt. Var såååå länge sen nu också, visst jag åt thai i helgen men verkligen inte samma sak som mina wookade grönsaker, nudlar och vårrullar. Alltså livet i love you, when chingchong is in it ♥. No kidding.. 
 
Blev för övrigt inte mycket av detta med rensning av rummet, looolz. Meeen får börja med det en annan dag jao. Jo var ute och löptränade lite också. Blev halvmilen, gick rätt fint, blev intrevaller pga lat. Benen är dock helt möra, usch. Haha. Stay strong, hoppas inte träningsvärken hälsar på igen. Då blir det rest in peace för mig. Ni må älska min svengelska, YAS. Hälsade på Tosebebisen ocskå och pysslade om honom lite med tvätt och godis, hihi. Bästa ♥. Meen ska snart ta och nana lite, hihi. Haa de :). Bjuder tre bilder på lus sist vi fotade. Hon tyckte hon var ful. I think she's a fucking legendary model :). A real survivor, right bitch ;). 
 
 
 
 



Postat av: Mikey
Datum: 2015-03-18 Klockan: 23:13:09 |

oooh Miss Mikey, jag gillart ;)

Svar: <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin