swirya

Hey.

kategori: Allmänt
Heej! Snabb update. The network is back :'). Hehe. Jobbar hela helgen och för övrigt mått lite halvkasst. Det jag skrev om att hjärtat slår helt konstigt, måste kolla upp det då jag fick något anfall efter ett kvällslöp. Inte kul. Idag har jag mått riktigt jäkla kasst. Helt dödstrött, sleten och jag vet inte vad. Noll ork i vilket fall. Blev bättre framåt kvällen så fick till ett litet pass på gymmet, gjorde min kväll :). Släckte ner alla lampor under Earth Hour och ska nu ta och få lite sömn. Klockan ringer tidigt. Min nya sportbh som jag suktat efter länge här nedan som jag köpte på xxl tillsammans med ett par träningshorts, blir perfekt framåt sommaren :). 
 
 
 
 
 



Postat av: MATILDA ROSQVIST
Datum: 2015-04-02 Klockan: 12:19:22 | Kika in här: http://matildays.se

Så fina blommor! :)

Svar:
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin