swirya

Hemma i jönkebönk.

kategori: Allmänt
Nu så är vi hemma i jönkebönk igen.. Skönt faktiskt även fast jag mer än gärna stannat kvar längre hos syrran. Är nåågot sleten just nu. Huvudet känns som cement av att kört i mörker hela kvällen. Dessutom bärt möbler under större delen av dagen och halvt brutit ryggen. Men haft riktigt trevligt och fått en liten inblick i hur det är att byta boende. #kommerångratredjevåningen. Meen kämpat som tusan idag och förtjänade verkligen detta här nedan. Var verkligen supergod vegetarisk pizza och rätt smarrig efterätt. Välförtjänt faktiskt, tro det eller ej.
 
Kan dock fortfarande inte förstå hur vi fick rum med i princip alla möbler/skit från en 2:a i en enda kärra från Värmland till Småland. Crazy scores om man frågar mig, haha. Brudar kan dom också! Haft en jättbra helg. Fått se lite värmland, vart ledig och myst med två av mina favorit-individer. Men nuuu ska jag sova. Avlider lite. 
 
Såhär fancy var jag igårkväll. Lockar gjorda utan locktång, bästa tipset Mikey visade mig, jättesmart faktiskt! 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Ida - foto & häst
Datum: 2015-03-16 Klockan: 08:20:55 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se/

omg hur snygg är du?!?!? och hur gjorde du lockarna?? :'DDDD din nya hårfärg är så fancy omg <33333

Svar: Naaw tack :'). Ibland så ;). Jasså tycker du det xD? Haha jätte oranget på dem bilderna, meen det är väl lite charmigt när halva är blont och halva ginger xD.
Om du söker på youtube "headband curl" så får du upp massa träffar. Jättehäftigt :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin