swirya

Friyay.

kategori: Allmänt

 God morgon! Fredag och så himla niiice! Spelar ingen roll om man ska jobba eller inte, man blir alltid lite extra lycklig när det är helg. Inte sant, haha? Tycer jag i alla fall. Jobbar man kan man ju glädjas av att andra är lediga ;)? Speciellt när fredagslåten här ovan går på. Haha så go är den :D. Markoolio är ju så skön! 
 
Jag har fångat fredagen ordentligt. Var på gymmet och intog löpbandet vid halv nio. Loreen gästade Rix Fm så lyssnade såklart på dem. Såå himla fin remix av hennes nya låt 'Paper Light'. Ååh Loreen är så duktig!! Avgudar dig, bara så du vet :)))). Annars är det jobb som gäller hela dagen från klockan tolv till halv tio, låångt pass...Festade till att köpa lite godis igår som jag ska ha tillsammans med veckans avsnitt av vampire diaries ikväll. Alltså HUUR grym är inte serien? Såå mycket som händer, sjukt spännande alltså :D. 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin