swirya

Årets första utomhuslöp.

kategori: Allmänt
Hej! Precis klivit ur duschen efter året första utomhuslöp. Blev en riktig jävla runda på 11 km. Så sjukt stolt. Visst att det gick i lugnt tempo, men tog inte en enda paus utan kämpade hela vägen trots en del smärta i fötterna. Sooo proud! Trodde inte att jag skulle klara hela rundan. Tror aldig jag sprungit så långt utan att stanna faktiskt, någonsin. Kämparglöd. Much good work guurl. Keep going! 
 
Annars jobbat till halv fyra, inget märkvärdigt. Gick fint. Ganska morgonpigg tjej som var uppe och duschade klockan sex idag, lol. Händer inte ofta alltså x'D. Imorgon är jag ledig, så gött! Ska städa och börja rensa grejer inför flytt. Much things going on.. Nedräkningen har börjat!! Femtonde april smäller det enligt planerna, tjoho! 
 
Dog helt seriöst när jag såg denna bilden på Ian. Hur fin är han inte? Världens vackraste man. YAS. 
 
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin