swirya

Work hard, play hard.

kategori: Allmänt
God kväll! Haft fullt upp med att jobba så prioriterat hälsan före faktiskt. Det vill säga laga ordning mat och sovit istället för att suttit framför datorn. Duktigt om jag får säga det själv ;). Jobbar rätt taskiga tider imellanåt där det inte finns mycket space kvar till fritid, knappast någon alls faktiskt. Så det är därför jag blir lite frånvarande ibland.
 
Sen har min dator börjat kollapsa också som gjort att det tagit hur lång tid som helst att ens komma ut på nätet. Kommer upp massa reklam och skit som jag får blockera om och om igen utan resultat, Ingen som har tips på virusskydd att ladda ner? Tur man har en i reserv som jag sitter vid nu så jag får skriva av mig lite :).
 
Min samsung startade faktiskt efter sitt bad i handfatet. Desvärre överlevde den inte natten. Så sjukt jobbigt :(. Blir att köpa en ny direkt vid löning. (Vilken ska man ha?) Jobbet får inte tag på mig och jag kommer inte in i systemet för lösenordet går via sms. Krångligt som fan. Denna saftiga händelsen med mobilen krockar med lite andra nöjesköp så får hoppas lönen överaskar mig riktigt jävla ordentligt helt enkelt så blir jag gladare än gladast :). 
 
Svettats på gymmet ordentligt idag. Det märks något extremt att jag inte äter några kolhydrater (kroppens bränsle), så matt i kroppen och orkar knappt mer än en timma. Men kämpar på! :). Nu ska jag sova, jobb hela dagen imorgon. Ni måste höra mina favoriter från The Pinkprint om jag inte alla redan delat dessa? ↓ Grand piano ♥. Nicki är boss! 
 
 
 
 
 



Postat av: Jasmine
Datum: 2015-02-26 Klockan: 09:02:42 | Kika in här: http://jasminelundgrens.blogg.se

Åhh dom där låtarna är sååå bra <3

Svar: Så himla fina verkligen <3 <3 <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin