swirya

weekend, again.

kategori: Allmänt
Hej! Igår var jag ledig. Passade då på att träna ordentligt. Var först ute och red Z en sväng i skogen vilket gick fint. Testade att rida på hackamore och han var mycket mer stabil bettlöst. Skönt! Sedan tvingade jag mig till gymmet, satans jobbigt. Dagens avslutades med filmkväll med mamma. Mys :). Kollade en av nya beckfilmerna. Alltså han är ju sååå snygg Persbrandt. Min man <3. Bra var det också! Bästa svenska filmerna. For sure. 
 
Idag mår jag kasst. Tung i huvudet, huvudvärk, ont i halsen och känner verkligen inte för att jobba. Usch så träligt. Men är ledig imorgon så får kämpa igenom kvällen så gott jag kan :). Då var det helg igen, dagarna flyger förbi.. Nu ska jag göra lite nytta. Ha en bra dag :). 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin