swirya

Tyrannosaurus rex Z.

kategori: Allmänt
Hej! Liite exhalterad idag. Sen uppdatering som vanligt, Yes I know ;). Men suttit och tjötat i telefon hur länge som helst, that's why lol. (Sorry for my beatiful svenglish, know you love it.) I vilket fall. Har en rolig nyhet, till mig själv. Är ni med? Ett, två, tre på det fjärde ska de ske, på det femte smäller det!!!!!!!! Jag fick lägenheten som jag vart och kollat på :D. Hur awesome? Inte nog med det kommer dem att tapetsera om och lägga nya golvmattor (alltså nytt golv). Huuur fett? Har velat lite fram och tillbaka om jag ska flytta eller inte av olika anledningar. Kanske skriver om det senare huuuh? Men det är verkligen kalaskul! Vet dock inte riktigt när flytten blir då fastigheten hade massa annat arbete men framåt mars eller april. Det går nog fort ska jag se :D. SCORE.
 
Blev faktiskt inget gym idag, say whaat? Lögnare.. Alla satt och snackade hästar på lunchrasten idag så fick sån abstinens att jag ringde Ztolles ägare och frågade om jag fick ta en tur. Och hälsade på Tose såklart första gången sen vi separerades </3. Men det känns bra faktiskt, det gör det! Tose har alltid trivts i sin omgivning och i sin flock (för det mesta tills han blev underlägsen pga att dinosaurierna erövrade härskartronen, fu bastard) Nä men han verkade må prima, fick många pussar, hihi! Red i vilket fall Z vilket gick helt ok. Så himla tung, stark, stor osv så inget wowpass inte. Blev mest dragkamp, me not like at all. Inte mycket muskler i älgabloder så svårt att jobba ihop hela kroppen säger lille Z. Aja, vi får ta igen det en annan dag  hörrö Z :).  Z är förövrigt fetaste namnet. Meen ska få lite sömn. Fått in riktigt bra sömnrutiner faktiskt. Weei! Ni som orkade läsa. Ni vinner en Grammy. Applåder i mägnder <3
 
Här har vi badass tyrannosaurus rex Z som försöker erövra härskartronen. 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin