swirya

Tripp.

kategori: Allmänt
God natt från en döende tjej. Har äcklig huvudvärk och kroppen bara skriker efter mat. Sjukt jobbig kväll faktiskt. Jobbet gick i vilketfall superbra tills jag kom hem. Men sen har Pucko (min kisse) inte vart hemma på hela dagen så nu är matte jätteorolig och suttit och lipat :(.
 
Imorgon ska jag iväg på en liten resa till Piteå i Norrland för att hälsa på min syster över helgen. Är inte speciellt taggad på att åka tåg i alldeles för många timmar. Well well, packat ihop lite saker, alltid i sista minut. Klockan står på jag vet inte vad, alldeles för tidigt i alla fall. Kameran får hänga med så blir nog lite uppdatering när jag kommer hem under måndagen. Kommer nog inte vara så aktiv på swirya under helgen, orkar inte dra med datorn, den lär väl frysa ihjäl i så fall, likaså min kamera och jag själv. Btw! Min syster sa att folk lägger sina kameror i kylen där. Driver hon? Oh god! Vet ni hur kallt det är där? Inte jag heller. Men tydligen jättekallt vadihelvete. Aja får väl se om jag överlever. Ska flyga för första gången också. Känner samma tanke? Hur långt kan det vara? Let's find out. Aja, nu ska jag och lille Mange (min andra kisse, okej ni alla vet att mina katter heter Pucko och Mango ;)) sova så får vi hålla tummarna för att Pucko kommer hem snart ♥.

Världens finaste↓

 



Postat av: Johan
Datum: 2015-02-12 Klockan: 07:56:09 | Kika in här: http://nouw.com/soulful

Fina kattor.

Svar: Jaaa så fina, bäst är dem <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin