swirya

Träningspass med Z.

kategori: Allmänt
Blev en långtur för Z idag. Riktigt jobbigt var det, tyckte älgablodet iaf ;). Red på graman faktiskt. Tycker ju inte om det alls egentligen men mycket lättare att få tillbaka honom och slippa ta i honom så mycket, på så sätt tycker jag det är mer schyst. Sedan har han kissing spines i ryggen och måste ridas i låg form så det var order från matte :). Svårt att få koll på honom i skogen när han älgar på, haha. Men det gick väldigt bra. Han är så go lilla (stora) Ztolt. Han är över 1,80. Han är verkligen huuuge, men han passar mig i storlek väldigt bra eftersom jag är så lång :). Kommer att få rida honom när jag vill så det lär det bli mer utav. Just nu är han inte så musklad då matte vart skadad och inte kunnat rida så krävande så hon blir glad av att jag får ut och galoppera honom :). 

Men nu mina vänner! Nu drar jag mig in mot stan för färgning av hår samt bio där fifty shades ska visas. Hört att den är dålig, dominant, helt ok, sevärd. Ja men vi får se helt enkelt :).
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin