swirya

Norrländska skogar.

kategori: Allmänt
Hej! Nu är jag tillbaka i Jönköping igen efter en syster-helg hos min äldsta syster Elvira. Kändes bokstavligt talat som att besöka sommaren när jag anlände till Småland igen. Men det var faktiskt inte lika kallt i Piteå som jag trodde, kanske för att solen var med oss hela helgen vilket brukar vara ovanligt där :). Men minusgrader, jo man tackar!
 
Så vad har vi gjort? Vi har gått på stan, småshoppat lite, ätit på restaurang, haft filmkväll, krökat (eller ah jag somnade för var fett trött efter flygningen), lagat massa mat, umgåtts med syrrans polare, åkt längdskidor. Haha jag dör, vilken jävla sport det är alltså. Tänker aldrig i hela mitt liv ställa mig på dessa plankor igen. Never ever. Trillade så jag lipade och Elvira pissade ner sig. Säger nog en hel del ;). Men lyckades få till det rätt bra mot slutet faktiskt. Score! Men som sagt, never ever again, typ. Var väldigt tomt på bussen hem. Olivia drog sig till Värmland, jag till Småland och Elvira stannade kvar i Norrland. Splittrat med andra ord. Men har i vilket fall haft en toppenhelg! Fotade dessa bilder under två minuter innan vi åkte hemåt. Annars fick kameran ligga i väskan faktiskt. Inte en enda bild på hennes katt blev det heller. Han är så go! Sömnen väntar efter lång dag med en resetid på cirka tio timmar. Phu! Pucko hittade hem efter fyra dagar också, såå skönt! Gårre ♥ 
 
Vi är så fula, men gillar er ändå ♥
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin