swirya

Let's talk about fifty shades of grey?

kategori: Allmänt
Okej! För det första har jag ingen aning om vad storyn handlar om. Men räknat ut att det handlar om romantik och 20 av 125 minuter är sexscener = people like. Har varken läst boken eller sätt trailern. Men vill så gärna se den ändå eftersom den är så omtalad. Haha en grej jag hörde på radion var att 'Fifty shades of grey' (femtio nyanser av honom som boken översätts på svenska) inte betyder eller 'Femtio nyanser av grått'. Grejen är den att Grey är en av karaktärerna, alltså inte färgen grå. Lite komiskt att alla nagelbrudar lägger ut nyfixade naglar med alla olika färger i grått och uppdaterar 'Fifty shades of grey nails' lol. I vilket fall. Jag ska se filmen, förr eller senare. MEN, LET'S TALK ABOUT QUEEN B'S REMIX AV CRAZY IN LOVE??? Varför har inte detta hänt tidigare? Ellie Goulding är inte ute och cyklar heller direkt... Ida min trogna läsare, var filmen bra? Sevärd? PLZ TELL! 
 
  
 
 



Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2015-02-12 Klockan: 22:00:54 | Kika in här: http://idanilssonphoto.se

HIHIHIHIHIHIH WILMA, JAAAA OMG DEN VAR VERKLIGEN SEVÄRD!!!! helt fantastisk och ja omg, du måååååååste läsa böckerna oxå, helt amazing!!!!! men ja filmen var verkligen jättebra och de är så snygga så man dör, andra filmen kommer vara ännu bättre, och tredje ännu bättre hehehehehhe, vet att de kmr vara bättre än 1:an för vet ju vad som händer osvosvosov heheheheh men JAAAPP SE DEN!!!!! och läsa böckerna!!!!! :'DDDDD

Svar: VAD BRAAAA :D. BLIR SÅÅÅÅÅ TAGGG PÅ ATT SE!!!!! Alltså är ingen läslus men blir fan sugen :OO. Ska det komma fler??????????????????? OMG. ps. tack för svar trogna läsare <3
Wilma None




Postat av: Ida - foto & häst
Datum: 2015-02-13 Klockan: 11:15:24 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se/

JAAAPPPPPPPPPPP!!!!!!! det finns ju 3 böcker och alla 3 kommer bli filmer hehehehehehehe :'DDDDDDDDDDDDD längtar så mkt till dem asså dör
HIHIHIH lugnt finaste du <3<3

Svar: WELL WELL I SEE! Fiftyproooo aka Idaaaa! :'D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin