swirya

Home.

kategori: Allmänt
Hej! Nu är jag hemma igen. Haft en mysig helg tillsammans med två utav mina gamla klasskompisar från skolan. Vad man saknar den tiden alltså. Alla sjuka, roliga och galna saker vi gjort tillsammans :). Haft en fet fettohelg med en del onyttigheter, Blö. Veckans mål har inte heller gått vägen. Träning har det inte blivit mycket utav. Meen, blivit mer taggad till det vilket alltid är ett steg i rätt riktning, så nu peppar vi på och kör en vecka till :).
 
Var sjukt trött när jag kom hem framåt eftermiddagen, däckade i sängen och tap pade sedan min mobil i handfatet fyllt med vatten. Så den är för tillfället på semester. Hoppas den återupplivas snart, annars blir det jobbigt, haha. Blir ju bokad för jobb via den så håller tummarna för att han återhämtar sig :). Tanken var att handla lite mat inför veckan men blev en skål med popcorn och ett avsnitt av Pretty little liars istället. Så utdragen serie alltså. Inte sant? Meen ni får ha en fin helg så hoppas jag att er helg vart lugn och skööön!
 
 
 
 



Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2015-02-23 Klockan: 18:50:40 | Kika in här: http://idanilssonphoto.se

omg snygging <3333

Svar: Ibland får man till det alltså om man får vara så ego ;). Taack du är hur fin som helst dubbiiee <3
Wilma None




Postat av: fannie karlsson
Datum: 2015-02-26 Klockan: 10:14:03 | Kika in här: http://fanniekarlssons.blogg.se

Jätte fin bild :) Hoppas du får en bra helg! :)

Svar: Tack snälla :D. Detsamma!
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin