swirya

Dr. Status

kategori: Tips
Har ni hört talas om Dr. Status på facebook? Om inte så är det en grupp där man screenshottar (och censuerar så fagert som här nedan) folks inlägg som är lite utöver det vanliga. Haha, det är hur kul som helst och rekomenderar er att besöka den om ni behöver lite uppmuntran. Verkligen, haha. Mitt senaste inlägg här nedan. Ah herregud :'D. DOKTOR STATUS FOR THE WIN! 
 
 
 



Postat av: Anonym
Datum: 2015-03-04 Klockan: 16:33:23 |

Just den där lus-statusen, såg den i en annan grupp. Men måste helt klart gå in o kika på dr status. :)




Postat av: Emelie Andersson
Datum: 2015-03-04 Klockan: 16:33:53 | Kika in här: http://workinghorse.blogg.se/

Och ja, jag har lite svårt att kommentera med namn tydligen..

Svar: Haha ja dr status är livet <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin