swirya

Bloggskötare.

kategori: Allmänt
God morgon mina skönheter! Har nyss fått i mig lite frukost och är redo för att börja laga lunch. Den grå himeln har ljusnat och är idag lite blåare bakom alla moln. Treeevligt :). Visste ni föresten att jag är bloggskötare, det vill säga gästbloggare till min allra trognaste läsare och finaste bloggen ett par dagar denna vecka? Så in och besök Idas awesome blogg! Jag skriver lite om mig själv, visar lite throwbacks, tips och trix. Enjoy :).
 
 



Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2015-02-25 Klockan: 11:34:20 | Kika in här: http://idanilssonphoto.se

omg mitt bildspel, syns de inte?? :oo:o:o:o de hade fått något damp häromdagen, men fixade det, syns de nu på din dator?? isf så kan du (om du vill hehhehehehe) ta en ny screenshot, ser lite tomt ut hehehe <333333 men bara om du vill :'))))))) och ja om bildspelet funkar de har lite damp heheheh <33
och du gör ett toppenjobb, så himla bäst japp, min trogna gästbloggare <3333

Svar: Nej faktiskt inte :/. Meen jag tycker det är fint ändå :) <3.. Blev bara ett inlägg sista dagen men det gick ju bra ändå saa du så hoppas de är ooook :D. Kul att dom uppskattade mina inlägg. <3
Wilma None




Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2015-02-28 Klockan: 21:50:36 | Kika in här: http://idanilssonphoto.se

Hmmm... vilken webbläsare använder du? :) Heheh jaa de är lugnt, de blev superbra och taaack så jättemycket igen hihihi :'D Ja de älskade det!! ;) <3

Svar: google crome :). <3
Btw ser du stora bokstäver på min blogg bland inläggen :O?
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin