swirya

Vardagslyft.

kategori: Allmänt
Här har vi resultatet av söndagstrippen jag gjorde tillsammans med min bff i helgen, en nytt soffbord fick fylla upp den tråkiga och tomma ytan som finns i mitt vardagsrum. Hittade detta marmorfärgade soffbordet på blocket, tyckte det var fint och kunde passa in rätt bra, så nu står det här, hehe :). Måste även tacka för trevligt sällskap Mikey!! 
 
Jättesnyggt, stilrent och läckert om jag får säga det själv. Var verkligen behövligt också, gör stor skillnad i lyan, så mycket nöjd tjej :). Nu saknas bara en tv, inte för att jag brukar kolla på tv, men känns som ett måste, speciellt när man beställt tvboxer som strulat en massa, mindre kul x). Utöver detta känns det som rummet börjar bli ganska komplett. Lite färgbyten på lådor hade inte vart fel. Ut med "the old me" ala rosa, överallt och in med lite nytt. Är väldigt mycket för svart, vitt och grått. Trist? Nää, sexigt och stilrent. Alltså färgerna i allmänhet. Givetvis kommer rosa alltid vara en väldigt omtyckt färg, hihi. YAZ. Så vad tycker ni? Lite gammeldags men ändå en ok touch av ett ganska så modernt vardagsrum? Marmor har ju blivit väldigt populärt, tycker det är så fint! 


Före: 
Efter: 
Har även nya sängkläder i marmor från Ullared som skymtar i hörnet, hehe :D. 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin