swirya

Min stora bekännelse.

kategori: Allmänt
Okej, här kommer det. Jag må vara den sämsta bloggaren någonsin när det kommer till detta gällande uppdatering. Meen ska försöka komma tillbaka nu igen. Så lätt att försvinna när man missar en dag, för en blir två och två blir tre osv. Precis så som det blivit med träningen just nu, haha. För många vilodagar blir heltids vila, även för bloggelino. Meeen, nu är jag här igen :). För en stund i alla fall. 
 
Så vad har hänt dem senaste dagarna? Tränat riktigt bra, skitkul faktiskt men som tyvärr blivit uppåt fem vilodagar nu. Inte ok. Kastade in handduken och drack alkohol i helgen, hehe. Men det var ok faktiskt. Länge sen nu. Uppåt nio veckor, och det kallar jag grymt :). Sedan höllt på att packa ner grejer inför flytten också såklart.
 
Imorgon är en stor dag faktiskt. Ska nämligen hämta ut mina nycklar till lägenheten så imorgon är den min. Känns helt fantastiskt roligt. Behöver verkligen det nu. Kommer börja flytta redan imorgon och under dem tre kommande dagarna. Lite långledigt från jobbet nu, skönt ändå så man kan fokusera på flytten :). Nu ska jag sova. Så jobbigt när man ska vända på dygnet, blir helt annat flow. Vi hörs!
 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Ida - foto & häst
Datum: 2015-04-07 Klockan: 01:14:45 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se/

Hej!! Undrar bara hur du kan vara så snyggggg???

Svar: Tack fina Ida <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin