swirya

Min inflytt.

kategori: Personligt
*WILMA BLOGGA.* Haha, hej på er :D. Som ni väntat? Nuu har jag ÄNTLIGEN flyttat hemifrån till min egna lya på 52 kvadrat och allt går faktiskt jättebra. Måste ge ett sjukt stort TACK till min mamma, mina bröder, Mika och Elin som hjälpt till med allt gällande flytten. Betyder otroligt mycket ♥. Har en del grejer kvar att fixa och fler saker som ska köpas in, men för övrigt har jag det mesta för att överleva ;).
 
Trivs väldigt bra och bor väldigt fint. Nytt golv och nytapetserat. Bättre kunde det inte bli :). Självklart var det ganska jobbigt första natten, att byta boende, dessutom ensam, men nu känns allt så himla bra :). Inte skrivet på några dagar nu, men var iväg och köpte lite prylar till nätverket så det kunde komma i sin ordning, skyller på det, haha :). 
 
Pucko och Mango fick följa med också. Kändes mest naturligt då dem är mina bebisar.. Har dem på prov ett litet tag och ser hur det fungerar med tanke på att dem vart utekatter ganska länge. Går väl inte som dans på rosor då dem gjort sina behov utanför kattlådan.. Mindre kul.. Men vi får se hur det går. Dem lever rövare som fan när jag ska sova i alla fall och springer och klättrar hej vilt. Jättekul, speciellt när man ska upp och jobba, japp...Haha men älskar dem lika mycket för det ;). Nu ska jag sova och tagga sista passet av jobbhelgen imorgon! Vi hörs!
 
Här kommer lite bilder som jag plåtade idag. Hela köket fullt med disk på det. Fabulösa livet med egen lägenhet, yazzzz. 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Denise Taylor
Datum: 2015-04-12 Klockan: 08:41:20 | Kika in här: http://autaini.com

Ser riktigt fint ut :D

Svar:
Wilma None




Postat av: Sofia Karolina
Datum: 2015-07-21 Klockan: 10:32:02 | Kika in här: http://sofiascountry.blogspot.se/

Vilken fin hästlampa! :D

Svar: Visst är den. Älskar den :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin