swirya

Fransförlängning.

kategori: Allmänt
Igår fick jag fransförlängning för allra första gången, haha var tvungen att googla hur det stavades, #gg. Min kära vän lus har gått utbildning inom det så jag var hennes första modell någonsin. Coolt :). Det var dock förjävla jobbigt att ligga ner och blunda så länge. Inget jag helst gör om, om vi snackar tidsåtgången då. Vi snackar inte en timma utan TRE och en halv timme. Vet ni hur många minuter det är? Nä, typ 210. Galet.
 
Meeeen jag klarade det helt ok antar jag. Kändes som fetaste hangovern när man skulle sätta säg upp, haha hemskt. Meen man känner sig ju såå fin, verkligen! Så hon ska få pyssla lite mer med dem efter hand sen ska hon vara proffs på även detta. Tack lus och stort lycka till :D. 
 
Före: 
Efter: 
Medveten om att mitt smink har försvunnit en del eftersom hon legat med handen mot x antal gånger + tejp under ögonen. Fagert, yaz. 
 
Men visst blev det fint :D? Vilken skillnad, wow! 
 
 
 
 



Postat av: Emma
Datum: 2015-04-21 Klockan: 19:55:05 | Kika in här: http://emmamaki.weebly.com

Så snyggt det blev! :)

Svar: Visst blev det, tack :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin