swirya

Wazup?

kategori: Allmänt
Tjoo! Galet vad bra jag uppdaterar här ;). Kollat upp felet på Nikonen och självklart var det ett mekaniskt fel som kostar skjortan. Min dagliga tur med andra ord. Men positiv nyhet om min sony (som inte finns, lol) är att farbror blå börjat utreda lite nu, (yey finally ni jobbar så snabbt, sådär 2 månader efter, lol.). Annars händer väl inte mycket mer än det vanliga. Sjukt omotiverad till att träna och finner ingen lycka i att tvinga mig själv till det heller, tyvärr. Fann min nya drog igår, The Killing ♥. Sjukt spännande serie med Joel Kinnaman ♥. Kan inte sluta kolla, haha. 
Toselino då? Han har blivit något extremt ömfotad vilket han inte vart under hela sommaren, inte ens på grus vilket vart ett stort plus. Kan inte ens rida på banan då den är så pass hård och ojämn att han börar stappla, usch, trodde först han var halt, men kom sedan fram till detta. Ridningen går ganska kasst, han vill inte lämna stallet vid uteritter men går felfritt påvägen hem, är nervös och tittig i skogen. Har heller inget sällskap för att lätta upp stämningen varken hos honom eller mig själv :(. Well well, ska rida han i skogen några dagar nu och hoppas han får upp motivationen till ridningen lite. 
 
Klippt av mig halva håret, samt färgat ett x antal gånger. På tisdag är det dags att börja slinga och går jag tillbaka till blondin igen, yeey! Mina närmsta säger att jag förändrades när jag bytte hårfärg så känns bra att komma tillbaks till det naturliga och riktiga "jag" ;). Inte för att det låg i hårfärgen, menmen. Saknar det långa mörka, men jätteskönt att inte ha så långt hår eftersom jag haft det i flera år, hihi :). Tror alla behöver en förändring, en dyr jävel den här gången! Hoppas ni har det bra! Saknar skolan, fast nä, saknar mina vänner. Oerhört skönt att slippa skolpressen och all ångest. Sista året var fan inte dans på rosor! Nu ska jag återgå till The Killing. Behöver städa men är så sjukt omotiverad till allt just nu. Peace!
 
 
 



Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-09-07 Klockan: 22:28:55 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Haha jag vill också göra någon förändring.. antingen färga håret mörkt lila eller vinrött eller skaffa dreads, men beslutsångest är inget att leka med, tar evigheter att komma fram till något. x)

Svar: Kan alltid göra allt med tiden ;).
Wilma None




Postat av: M
Datum: 2014-09-08 Klockan: 20:22:28 |

Miss you classi <3

Svar: <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin