swirya

Ny vecka!

kategori: Allmänt
God dag folket! Härligt med måndag? Tagit det extremt lugnt hela dagen än så länge. Gjorde smoothie till frukost och väntar nu på att luncha. Imorgon blir det jobb och tre dagar framåt. Alltid trevligt! Men nu ska jag laga mat och ikväll hoppas jag på stall och träning! 
 
Tänkte kolla intresset av bloppis av boyfriend jeans, jumpsuit, klänningar, massa schabrak, bett och westernboots (skor) här på bloggen? Så är det någon som är intresserad, lämna en kommentar så kan vi höras på mail för har lite grejer jag vill bli av med :). 
 
 



Postat av: Thea Martinsson - Satsande hobbyryttare
Datum: 2014-09-29 Klockan: 15:54:02 | Kika in här: http://theamartinsson.blogg.se

Svar: Haha jajjameeen! Missade totalt att du också var Jönköpingsbo, såg det nu… ;) wops!

Svar: Hahaha gött :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin