swirya

Weei.

kategori: Allmänt
Yo motherfuckers, alltså förlåt för frånvaron, MEN vart lite busy faktiskt ;). Igår rensade jag land i trädgården, seiöst något bland det tråkigaste du kan göra, no kidding. Usch. Sedan var jag ute på en underbar kvällritt med znoz. Han var grym och fick pinna så snabbt som benen orkade bära på skjutfältet. Perfekt! Funkar kanon att rida honom på stång under uteritter vilket aldrig funkat tidigare pga het/stark, men han har börjat komma ner på jorden lite. Tjoho! 
 
Well, well! Idag så har min polare vart med i stallet och tränat tillsammans med Tose inför en musikvideo som vi ska spela in imorgon. Yeey! Rolig tävling som jag ville delta så imorgon blir det lek med Nikon :D. Tjohoo! Andrea och Znoze ska modella och jag ska stå bakom kameran. Feett!! Kommer såklart dela med mig av resultatet här så större del av kvällen har ägnats åt att skriva manus. Träningen bestod utav att träna ökad galopp på fält utan sadel eller träns, gick helt perfekt med Andrea som rider väääldigt sällan. Snacka om grym!? Annars vart iväg på fika hos Elin såhär på kanelbullens dag ;). TACK :D. Peeeace partypeople! 

Andrea btw! ↑ Alltså saknar min kamera så in i helvete. döööööö. Why me? #killthemwithfire
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin