swirya

Tuesday.

kategori: Allmänt
Tjo! Imorgon blir det jobb, som jag tänkte ;). Idag har hunnit med ännu en resa till stan för att träffa en sjukt bra polare ♥. So much love on you! Sedan vart hos Tose som fick vila idag för att hinna med att klämma in ett pass på gymmet. Känns som jag gått upp typ fem kilo efter att jobbat på restaurangen :(. Äter så jävla mycket skräp, haha, kakor och fika i mägnder. Inte bra alltså. Fick hem mitt paket idag från partykungen så snaaart är min outfit komplett inför lördag. Har lite grejer kvar som ska komma med posten, sen sååå. Wiiie! Frågan är om jag ska spoila er eller om någon nisse vågar sig på att gissa :')? Fegisar :). Halloween är väl större för vissa än andra ;). Men, nu ska jag bädda nya lakan och få min skönhetssömn. Imorgon jobbar jag min alldeles första dag inom hemtjänsten så är sjukt nervös för att allt ska gå i sin ordning. Wish me luck xD. Stavar fel i ett och annat, need som sleep here. Gn! 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin