swirya

Throwback.

kategori: Macintosh B
Kollar igenom hårddisken med gamla bilder, haha. Hittar både bilder och filmer från kameror och mobiler, haha! Så här coola var jag och Tose ett tag iaf. ↓ 2011 var året. Haha :'). #swag 

 
 
 
 
 

 
 
 
 



Postat av: Lina
Datum: 2014-10-12 Klockan: 21:38:39 | Kika in här: http://ladysecret.blogg.se/

Jättelik min gamla ponny, riktigt fin :)

Svar: Vad kul :). Jättefin är han :D
Wilma None




Postat av: Jasmine H
Datum: 2014-10-12 Klockan: 22:07:29 | Kika in här: http://www.nattstad.se/dalslandsryttaren

Tack! För vem gillar inte kommentarer?




Postat av: Jasmine H
Datum: 2014-10-12 Klockan: 22:08:59 |

Hejj, vad har du för tema & hur fick du in headar? hittar inte det någon stans :(

Svar: Hej!! Designen har en webbdesigner kodat och designat till mig. Vet inte vad hon utgår från för mall dock. Headern kopierar man bildkoden från bilden och klistrar in i stilmallen under "header". Det smidigaste är att googla det. Finns massor om det :).
Wilma None




Postat av: Robex Lundgren
Datum: 2014-10-13 Klockan: 11:29:26 | Kika in här: http://ghgumman.blogg.se/

finna bilder

Svar: Tack :)
Wilma None




Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-10-13 Klockan: 16:07:24 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Va snygga ni var! Jag och min sköthäst har nog alltid sett ut som två muppar haha. xD

Svar: Haha erkänn ;)? Haha du ska se oss nu, tror vi slår er i hästlängder på mupp nivån ;). Rider typ alltid i mina rosa mjukis byxor och orangea munktröja, och så en blå jacka på de ;).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin