swirya

Springer runt i cirklar, jagar efter kickar.

kategori: Allmänt
Jag är så jävla trött nu alltså. Jobbade till klockan åtta igårkväll så var inte i stallet förens nio. Phuu. Tose fick därför en vilodag, en välförtjänt då han jobbat så himla bra dem senaste dagarna! Idag när jag kom hem var jag så sjuukt trött att jag la mig och sov, haha. Pinsamt. Men som tur var så släppte det när jag väl hamnat i stallet så Tose kunde få lite motion. Longerade och löshoppade han lite idag vilket gick bra. Han smet förbi hindret några gånger när han hamnade lite fel med distansen, men då var det bara försöka på nytt utan press :). Stolt över honom!
 
Skrev för ett tag sedan, (snart en månad sedan om jag ska vara exakt) att ridningen och träningen med znoz gick ganska kasst, men känns verkligen som det har vändt just nu. Han är inte alls lika ömfotad längre. Vet inte vad det berodde på faktiskt? Och han har mycket mer energi nu när han börjar stå inne under nätterna. Väldigt skönt faktiskt, speciellt för en fyrbent som inte gillar regn ;). Såå mysigt att komma in i box med spån och hö, hihi. Över lag mer samarbetsvillig och börjar bli starkare i kroppen. Heja Tos! Ska nu sova och tagga säsongspremiären av vd ♥ och ledighet imorgon. TJOHO! Ha de så hörs vi i morgon och hoppas någon fangirlar vd med mig :)).  
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: c
Datum: 2014-10-03 Klockan: 05:52:21 | Kika in här: http://www.cindyeunjunghong.blogg.se

cute earrings!

Svar: Thaaanks :)
Wilma None




Postat av: Robex Lundgren
Datum: 2014-10-03 Klockan: 13:18:49 | Kika in här: http://ghgumman.blogg.se/

finna bilder

Svar: Taack :))
Wilma None




Postat av: Venice
Datum: 2014-10-03 Klockan: 13:32:37 | Kika in här: http://iamvenice.blogg.se

Stressa inte ihjäl dig ;)

Svar: Försöker :D.
Wilma None




Postat av: HANNA GÖTHBERG
Datum: 2014-10-03 Klockan: 16:31:10 | Kika in här: http://www.hannagothberg.se

Underbar blogg! Ha en trevlig helg. KRAMIS

Svar: TACK :D. Detsamma <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin