swirya

Screenshots.

kategori: Allmänt
Hej mina vänner! Minst sagt händeslerik dag. För det första var självklart inte vädret på vår sida utan solen stod högt på himmlen trots att det skulle vara molningt. Great, not :(. Så hela planen förstördes vilket var sjukt jobbigt. Fick ändra platsen där vi skulle spela in scenerna för att få till ett bättre ljus (hatar ju skuggor som solen tyvärr skapar) vilket inte var speciellt lätt utan träns med lino. Andrea fick istället rida åt "fel håll" än vad vi tränade på igår. Och att rida löst är inget man lär sig över en dag så det blev väldigt svårt för Andrea att styra och skrutten ville bara gå till mig ;). Aaw. Så det fick bli med träns helt enkelt. 

Sedan var det sjukt svårt att få fokus med hennes kamera osv. Hade bara ett originalobjektiv så inte mycket till zoom, MEN gjorde så gott jag kunde. Höll koll på både kamera, häst och ryttare, haha :D. Tose var en klippa! Så himla snäll, duktig och hjälpsam! Mattes hjärta ♥.. Utöver allt detta vaknade jag upp med en fruktansvärd halsbränna. Hatar det så himla mycket :(. När halsen blir helt torr och ansträgning blir likt astma-anfall. Fy blö! Sedan pms på detta och ingen föda under flera timmar. Kan jag säga att mitt tålamod låg på noll? Sen klev jag i kattskit också som luktade, ja skit. Var inte så glad :))). Tillbaka till nutid. Nyss druckit en kopp te som dämpat denna jävla halsbränna för några minuter. Fan drabbas av det alldeles för ofta :@. Ska ladda upp inför imorgon då vi fortsätter vårat lilla projekt, men då utan Tos :). Peeace. 

 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin