swirya

Sååå exhalterad idag.

kategori: Allmänt
HEJ :D. Jobbat nio timmar idag, ståendes framför en kassa, phuu. Fick testa på den delen också med x antal tabbar. Alltså usch, är nog inte riktigt min grej, blir galet nervös och trycker helt hej kom och hjälp mig på skärmen, haha, pinsamt dålig ;). Fick dock höra värre historier om kassahistorier så kan nog vara lugn ;). I vilket fall var det gymnasiemässa så träffade underbara saknade människor från min gamla skola LBS. Ååååh vilken nostalgi. Mitt hjärta brast ett tag, vilka minnen vi skapat under dessa tre sjuka år tillsammans. Saknar det något otroligt! Mina älskade medianer och livets LBS:are: Räkan, Jakob och Maria ♥. Lärare och yrkesvägledare. Stod och tjötade hur länge som helst, ville inte lämna, haha :(. Även fast jag hatade att gå till skolan i slutet av min gymnasietid så saknar jag de enormt! Inte plugget och stressen, men resten, gemenskapen ♥. ÅÅÅH!!!!
 
Tror jag kommer sova gott inatt. Tose fick faktiskt stå idag då jag gjorde ordning box + foder på vägen hem från jobbet. Blir så himla loj av att komma hem och sätta mig ner så passade på, siick! Hoppas ni haft en lika exhalterad dag som jag :D. Idag blir det en fet PUSS ♥
 
 
 
 



Postat av: Robex Lundgren
Datum: 2014-10-09 Klockan: 07:33:01 | Kika in här: http://ghgumman.blogg.se/

fin bild

Svar: Tack!
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin