swirya

Rainy day.

kategori: Allmänt
Hej allesammans! Sitter i min varma säng med tända ljus runt om i rummet. Hihi skriver det rätt ofta, börjar bli en rutin ;). Men det är så himla mysigt! Idag har jag redigerat film x antal timmar. Ridit Tose på banan en stund vilket gick ganska kasst. Han var pigg och framåt men inte där jag villa ha honom. Något obalanserad och ostabil i både form och gångarter. Blir nog en repeat på det imorgon :).
 
Imorgon blir det jobb, börjar klockan åtta så upp tidigt. Buhu :(. Men få se det från det positiva sidan att jag fångar dagen riktigt ordentligt ;). Eller ja som alla andra iprincip. Sitter för övrigt och kollar runt efter lite jobb. Är sååå sugen på ett heltidsjobb så jag kan flytta hemifrån snart :). Hade vart fett! Taggelitaggett! Gäller bara att ta tummen ur och söka, men ikväll är jag depp. Vill ha sommar :( ↓
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin