swirya

Monday.

kategori: Allmänt
HEJ! Jag är så sjukt JÄVLA TAGGAD tills lördag. Ni anar inte, det ska bli så himla fett, haha helt sinnes. Sjukt taggad på att dra på hela min outfit och sitta framför speglen och mixtra med smink och glitter. Sugen på att få lite promille, dricka min favoritcider och umgås med mina vänner :D. Aaah can't wait!!!
 
Idag har jag vart inne i staden, aka stan med lusen. Såg för övrigt ut som ett lik ni som såg mig. Köpt en nytt regntäcke till Tosen som satt mycket fint samt tre sminkpennor. Tro fan jag köpte en vit eyeliner istället för en vit kajal. Vem använder ens vit eyeliner? Well weel, skillz anyway. Sedan har Tose fått jogga liter dressyr en stund ikväll vilket gick fint! Mjuk och följsam! Woop woop taggar helgen som satan. Är ledig än så länge denna vecka, så himla sköönt. Men får se om det ringer in mig något, blir nog så, ledighet varar inte länge ;). 
 
 



Postat av: Fraai
Datum: 2014-10-28 Klockan: 05:23:09 | Kika in här: http://fraai.blogg.se

Sjuuuukt taggad jag meeed :D
Surt jag inte kan festa med Willy bara :(

Svar: JAAA :D. När firar ni :)? ja :@@@@
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin