swirya

Monday.

kategori: Macintosh B
Heej! Då var denna måndag avklarad. Baaam! Kunde såklart inte sova igår så var något trött under dagens gång. Men har i vilket fall haft en rolig arbetsdag :). Sedan blev det ett pass på gymmet som gick bra. Löpning och lite styrka, som det oftast brukar bli. Sist men inte minst ett stopp hos Toselino som fick longeras lite på lina. Tänk vad man kan drömma sig bort på dessa bilder? Nu är det så mörkt, ruggigt, kyligt och blött ute. Fy blö. Har tyvärr ingen motivation till att åka till stallet dessa dagar när man är hemma så sent. Känns som stallet och träningen bytt plats? För träna är typ det enda jag vill göra just nu vilket det verkligen inte var för några dagar sedan. Får hoppas det vänder! Elin kunde ta T imon så jag slipper gå upp tidigt på morgonen då jag jobbar kväll. Love you girl! Får alltså en liiiten sovmorgon om man ska jämföra med dagens alarm :'D. So happy! Men nu ska jag ta mig lite kvällsmat och försöka dämpa lite ångest på att jag inte lagat lunch inför imorgon. Lol. 

Bilderna är tagna av Lisa Axelsson som jag pysslat lite med i cameraraw :). 
 



Postat av: Anders
Datum: 2014-10-22 Klockan: 01:17:00 |

Grattis till allt. Det förtjänar du <3
Bästa bloggen ever. Vill dock se mer naket.

Svar: Anders <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin