swirya

Kan ni gissa nu?

kategori: Allmänt
Heej! Fredag, tjoho! Jobbar kväll idag så börjar vid två. Sköönt! Fick sova ut, så himla skööönt! Haha. Så ikväll är det jobb, hem och sova och sedan vakna upp till lördag och dagen är kommen :'D. Tjoho! Ska bli så gryymt! Ska försöka att uppdatera lite under dagen, ta lite bilder osv. Får dock bli med mobilen men bättre än inget.
 
Vad ska ni göra under halloween? Vissa tycker inte att halloween ska förknippas med allhelgona, utan att hallo borde vara helgen innan. Tycker jag också faktiskt. Hade gärna gått och kollat på fina kyrkogårdar med tusentals tända ljus. Så vackert är det! Idag tänker vi lite extra på dem vi förlorat under livets gång! ♥
 
Måste göra mig ordning och sticka iväg till stallet och sedan laga lite mat så jag har tills jobbet. Tose fick jogga lite igårkväll. Han går riktigt bra just nu, kul! :). 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin