swirya

Jobbpremiär.

kategori: Allmänt
Tjoo! Kunde knappt sova en blund inatt :(. Blir så konstig när det ska hända något viktigt. Kroppen blir rädd för att försova sig så när jag väl somnat kan jag halft flyga upp ur sängen och slänga mig på mobilen för att kolla klockan. Haha sick är det xD. I vilket fall har jobbpremiären gått jättebra :). Trevliga kollegor, varierat arbete och allmänt trevligt! Känns riktigt bra :D.
 
Slutade dagen tidigare än planerat så har precis kommit hem från gymmet. Intervall löpning på 30 minuter samt styrka för armar och ben. Drog direkt till affären efter jobbet och köpte spotify premium nu när lönen kommit in. Passet kändes riktigt jävla bra när man kan pumpa sin egna favoritmusik med grym kvalité och gå in i sin egna lilla bubbla och ge precis allt som går att leverera! Ååh love it :D. Lyckats fixa så jag kan ha musik i både mina lurar också ♥. En gammal ipod har räddat mitt liv eftersom min mobil bara spelar musik i ena luren pga tappad i vattenhink osv osv. Hehe oj! Meeen nu ska jag iväg och motionera lille Tos :). 
 
 
 
 



Postat av: Ida - foto & häst
Datum: 2014-10-17 Klockan: 10:03:22 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se/

såå himla söt! Så fluff hihih, och så härligt att jobbpremiären gick bra! :'D
sv; åhhh tacktack hihi :* jaa jag med!!
åh de är bäst, älskar dem så mycket :')

Svar: Hihi jaa! Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin