swirya

I can't handle this shit.

kategori: Tvserier
SOM VI LÄNGTAT???? Herregud. Det var så sjukt jävla bra! Känns som en del av en mig själv har återuppstått. svsvjrlsdvlskb älskar The vampire diaries cast! Hoppas dom är nöjda för det är jag :'D. Fredagar kommer återigen bli bästa dagen i veckan. Läst lite kommentarer om att Elena ska sluta vara så mainstream. Whaat? Världens bästa man är på andra sidan. Vad tror fansen? Klart mycket handlar om henne, Damon är ju hennes. "You got the girl liksom". Visst att det känns lite dubbelmoral att hon säger att han är allt hon velat ha när hon redan haft det så bra med Stefan. Triangeldrama ♥. MEN, hon träffade Damon först och jag kommer alltid vara team Delena ♥♥♥♥. Damon kommer alltid ge henne mer passion och äventyr än någon annan. Always and forever! Såå kul att Alaraic är tillbaka, saknat honom.. Har så mycket funderingar. Undra vad som kommer hända :D. Haha. Såå exhalterad. Alltså kan inte beskriva min kärlek till denna serie och dessa skådespelare!!! Slutet var ju himla gulligt! Friday pleeease come!! 
 
VILKA KOLLAR? Vad tyckte ni?? ♥
 
 "I never got to say thank you. For saving Stefan, and bringing back Alaric, and Tyler. Thank you. And I want to thank you for giving me everything I always wanted. A love that consumed me. And passion. Adventure. There’s nothing more I could ever want other than for it to last forever but it can’t."
 



Postat av: Sofia
Datum: 2014-10-04 Klockan: 21:19:32 | Kika in här: http://hoppssan.blogg.se

Slutet!? Va hände. Fatta ingenting juuu!! Kan inte nästa avsnitt komma ut NU?! :(

Svar: Damon och Bonnbonn on the other side I guess :'D? Men JAA :'''D.
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2014-10-08 Klockan: 23:19:17 | Kika in här: http://hoppssan.blogg.se

Men the other side "Rasade" ju??? :'( Jag vet inte hur jag ska hantera dettaaaa, hahaha :(

Svar: Alltså jo, vi får se imorgon helt enkelt :DDDD
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin