swirya

Halloween is coming bitches.

kategori: Allmänt
HEJ! Nu så är denna arbetsvecka finally över! Phuu. Så stolt över mig själv som vart uppe så tidigt varje dag. Börjat tididgare flertal dagar och var dessutom ansvarig för utsläppet av hästarna på lördagsmorgonen innan jobbet. Efter sex intensiva jobbdagar förtjänade jag att sitta framför datorn och bara chilla denna söndag. Haha.
 
Det är snart HALLOWEEN ♥. Är ni taggade eller??? Det är jag, så in i alltså.. Halloween och Midsommar är dem absolut bästa högtiderna på året och då ska det vara all in, for sure. Kostym, peruk, tillbehör, smink beställt osv trots att jag egentligen har ganska dålig ekonomi just nu. Jag suger :). Men fick ett presentkort på några hundra pga sämst kvalité på kostymen så idag har jag klickat hem ännu mer produkter för att göra min outfit så komplett som det bara kan gå! Vad tror ni jag ska klä ut mig till detta året?? Ledtrådar: science fiction, övernaturligt, 2009, gula ögon. GISSA NU DÅ!
 
Annars? Har gymmat rätt hårt så min kropp är rätt slö för tillfället, aka träningsvärk all over my body. Tose har fått ta det lite lugnt med vila. Joggat lite dressyr någon dag och mest fått chilla dem andra. Han börjar sätta rejält med vinterpäls nu isbjörnen.Men hörrni, godnatt! 
 
Förra året partajade jag med dessa saknade pinglor som vampire. Minns dock inte hur kvällen slutade, haha? 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin