swirya

Dark vs Light?

kategori: Allmänt
Hej era partypinglor! Hur är det? Med mig är det bra! Nu är halva jobbveckan över. SKÖNT! Imorgon är det bara tre dagar kvar. Gött! Fast gillar verkligen att jobba på restaurangen. Hade så trevligt idag, speciellt att driva med alla kollegor, haha ;). Annars har jag vart i stallet en snabbis och gjort ordning till lille Tos som fick vila. Så kallt och sent och blö. Ser ej fram emot vintern nej tack. 

Tänkte faktiskt blogga lite om mitt hår. Dramaqueen yes. Ni vet min polare Amanda (hej lunne) aka frisören har gjort en liten remake på skatboet. Slingat för andra gången nu så lite ljusare har de allt blivit, men inte så mycket tyvärr. Målet är att bli lika blond som jag var förut, eller ja någonstans i närheten. Nu ser jag mer ut som ett höstlöv, haha. MEN, till frågan. Passar jag bättre i mörkt eller ljust? 

 
 
 
 
 



Postat av: Linn Ahlex
Datum: 2014-10-23 Klockan: 15:42:13 | Kika in här: http://linnffotar.blogg.se/

Tycker du är fin i båda, men skulle nog säga att du passar bättre i ljust! :)

Svar: Tack så mycket :D
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2014-10-26 Klockan: 20:27:15 |

http://www.haras-de-la-monie.fr/poney-sport/poney/6-domenik#photos








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin