swirya

Yo.

kategori: Allmänt
Hej era busar :D. Jag har jobbat hela veckan, #score. Så idag är jag ledig, hur skööönt!? Men har mest sovit bort hela dagen hos Lunnelus eftersom vi inte kunde sova speciellt mycket inatt. Just nu sitter hon och färgar mitt hår, (igen ;)) efter att vart inne en runda i stan och köpt färg. Ska senare iväg till stallet annars blir det rätt lugnt ikväll. Ska beställa lite nya hårproudkter lite senare för alldeles för mycket pengar :@. Men blir nog bra, eller ja bättre för mitt skatbo :). 
 
Annars då? Inget jobb inplanerat så är fri för tillfället. Skönt, men dagarna lär bli fullbokade inom kort, minst lika skönt :). Trivs jättebra på båda mina jobb. Så bra det kan bli ibland efter allt slit :). Hur går det för er? Pluggar eller jobbar ni? 
 
 
Favoriterna. 



Postat av: mellemuuuuuus
Datum: 2014-11-17 Klockan: 23:15:37 |

Hej! JA, klart jag fortfarande följer din blogg :')
Beundrar hur hårt du jobbar och bra att du hinner har kul oxå!
Har du hört Nickis nya låt? Känns som en Wilmiz-låt, men jag kan ha fel! Kolla in den om du inte redan har gjort det! Bed Of Lies heter den :)
Keep up with the awesom-est blog ever! KRAM

Svar: Heej Mellson <3. Vet att du inte kan läsa de här om du inte går in bland kommentarerna. Trogen läsare <3.
Tack tack tack!! Hoppas allt går bra för dig!!
Har inte lyssnat på den tidigare förens nu, liked it. hoppas den hamnar på spotty :D.
I will <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin