swirya

Tuesday.

kategori: Allmänt
Hej! Kunde inte sova inatt heller utan vaknade flera gånger. Så jobbigt :(. Hoppas på bättre tur ikväll eftersom det väntas jobb imorgon. Idag har jag vart i stallet där Tose fick jobba lite på banan. Hoppade lite studs vilket gick väldigt dåligt. Han känns jätteloj helt plötsligt och var likadan passet innan det. Ingen energi eller kraft i kroppen alls typ. Svårt att bära upp sig och hoppade helt halvdant trots att det var låga sockerbitar. Hmm. Har i vilket fall fått lov att låna en klippmaskin, yeey finally! Ser fram emot att få bort all björnpäls! Hoppas Znoz känner likadant. Underlättar en hel del när han blir svettig. Dels orkar han mer och blir piggare. Och behöver inte oroa mig att han blir blöt och inte torkar osv. Himla skönt. Sen att han blir fin är bara ett plus ;). Blir en liten kick också att komma igång ordentligt och inte bara ibland. Så typiskt mig att "inte orka" för att man jobbar. Ändring på det :D. 
 
Annars har jag gymmat, tjoho. Applåder på det! Blir inte så mycket av det längre utan försöker prioritera Tose istället den tiden jag inte jobbar. Tiden räcker ju inte till tyvärr. Sen gäller det såklart att prioritera, men allt går fan inte ihop ibland. Sedan stressade jag som tusan till banken tidigare idag innan det stängde. Beställt ett nytt kort så jag kan internetshoppa, haha shopaholic girl x). Btw, bara jag som känner mig sjukt underklass när man besöker en bank? Weird är det. Sen att jag är så dålig på allt som hör till banker är ju en annan femma. Men snart får jag unna mig lite nya grejer. Men nästa köp blir faktiskt en bil då mitt nuvarande vrålåk blir skrot vid nyår. Rip. Får hoppas det blir något finare nu ;)... Imorgon kommer min syster hem, sååå kul. Hon stannar i en vecka vilket ska bli sjukt kul :D. Desvärre jobbar jag i helgen men vi ska nog få till en riktigt skön vecka ändå! 
 
summertime sadness oldie. 
 
 
 
 



Postat av: f...
Datum: 2014-11-19 Klockan: 05:00:39 | Kika in här: http://fraai.blogg.se

SnyggWilly!

Svar: Men bästa <3
Wilma None




Postat av: Stora Orchidéa ✿ Blommig häst, digital konst & företagsstart
Datum: 2014-11-22 Klockan: 12:34:28 | Kika in här: http://storaorchidea.wordpress.com

Jävligt snygg i lockar, due!

Svar: hihi tack finis :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin